Lite duktig

Åh vad jag mår bra nu. Känns som om jag har varit riktigt duktig. Var uppe tidigt imorse eftersom det var redovisningar i gruppsyken kl 8. Från 10 till 17.30 har jag suttit på campus och pluggat inför bikstentan. Sen blev det en tur till simhallen med Lotta, 45 minuters simmning. Hemma var jag inte förrän 19.45 och då var det bara att slänga ihop maten, tomatsås med chili och oliver.

Det känns bra att ha fått så mycket nyttigt gjort och så ska det fortsätta. Inte för att jag har hållit på så länge men jag har i alla fall lyckats ta mig iväg och gymma två gånger i veckan vilket helt klart få mig att må bra. Mellan träningarna har de även blivit långpromenader och lite simmning, så kroppen får hålla igång på lite andra sätt också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0