Opigg

Just nu känner jag mig inte pigg. Jag klev upp kl 7 för att kunna börja plugga på campus kl 8, alldeles för tidigt för mig egentligen. Men jag fick i alla fall en del gjort vilket kändes bra eftersom hela eftermiddagen gick åt till att skriva sammanfattningen av gruppdagboken. Jag har två tentor framför mig nu, en på onsdag och en om exakt en vecka. Jag har varit duktig och suttit på biblioteket inne i stan och pluggat i helgen men jag vet inte om det är tillräckligt det jag kan. Den andra tentan har jag inte pluggat något till alls och kommer inte att göra det förrän tidigast på onsdag. För att göra allt lite lättare så har jag blivit förkyld, perfekt timing. Det gäller verkligen att jag går och lägger mig i tid så att jag orkar med alla tidiga mornar den här veckan. Som det känns nu blir det ingen träning imorgon och det är inte roligt, nu när jag har kommit igång vill jag inte behöva ta en paus bara för en jäkla förkylning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0