Suck

Jag är jättehungrig. Hade gjort en jättefin vegetarisk lasagn och ställt in den i ugnen. Ser att det står på receptet att den ska stå i nedre delen av ugnen så jag tar ut lasagnen och flyttar ner gallret. Eftersom jag alldeles precis hade ställt in lasagnen tyckte jag att jag kunde ta i den utan grytlappar, ack så fel jag hade. Så den hamnade upp och ner på köksmattan. Eftersom jag knappast blev mättare av att lägga den på mattan var det bara att snabbt ösa i den i formen igen och hoppas på att mattan inte var allt för skitig så att den faktiskt går att äta. Åååh, vad jag hade sett fram emot den där lasagnen, jävla klantarschle.

Kommentarer
Postat av: Marias Kakburk

Kul att du vill vara med, lycka till:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0