Hemhemma

Denna helg har tillbringats hemma hos föräldrarna. Som alltid är det skönt att komma hem och få ta det lite lungt och koppla bort plugget ett litet tag. Gårdagen bestod av shopping tillsammans med mamma och oktoberfest på kvällen. Idag har det varit väldigt fint väder, dock blåsigt så mamma och jag tog oss en promenad. Blev en bit av Upplandsleden som går här ute. Det var en härlig promenad genom skog och mark och länge var vi ute, 1 h och 45 min. Nu är man så där härligt avslappnad som man är efter en långpromenad och mycket luft. Eftersom jag inte har något schemalagt imorgon så stannar jag hemma under dan och åker hem på kvällen, helt klart skönt med en extra dags ledighet, ibland kan man få tjuva till sig lite extra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0