Roligheter

Jag blir så glad trallala! Bjöd hem brorsan på middag idag eftersom jag var ensam hemma och ville ha lite sällskap och det är så roligt att få se att det uppskattas. Han till och med berättade att han hade skrytit lite om mig inför en kompis, att han hade en storasyster som lagade så god mat och hade bjudit hem honom. Nu vill han bjuda igen så det blir middag hemma hos honom på onsdag. Det värmer i hjärtat att man har en så fin bror som uppskattar det lilla man gör.

Helgen har varit väldigt bra. Julfesten var helt klart julig med glögg, lussekatter och pepparkakor och jag kom i riktig julstämning. Det var riktigt mysigt trots att det kändes lite fel att klä sig i julkläder i september.

Lördagen var en hyffsat effektiv dag då vi städade lägenheten, promenerade och jag bakade goda honungskakor till vandringen nästa dag. Söndagens vandring skedde i Tinnerö eklandsskap. Vi hade tur med vädret och fick till och med se solen några gånger. Det blev en rejäl promenad och jag tror att vi gick över en mil. Vi fick i alla fall väldigt mycket frisk luft eftersom vi var ute från 14 till 18. En mycket härlig söndagsaktivitet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0