Tråkigt

Usch och fy för vad allt känns tråkigt just nu, idag. Vill bara gräva ner mig någonstans i väntan på något bättre. Jag vill inte plugga, men det är ingen större fara för jag ligger bra till, jag vill inte gå ut, jag vill inte göra någonting. Irriterad är jag också, på det mesta.

Hoppas på en bättre dag imorgon. Viss, det blir en lite tidigare uppgång än normalt eftersom jag ska vara med på ett experiment på FOI (Totalförsvarets forskningsinstitut). Tror att det kan bli ganska roligt och så får man ju två biobiljetter för det. Sen blir det julfest på kvällen och det om något måste ju liva upp en. Ska bli spännande med en julfest i september, det blir den första för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0