Träning

Jag ska bli duktig är tanken. Eller, duktig är jag ju redan men jag ska bli duktig och börja träna . Har bokat tid för gratis provträning och sedan är tanken att jag ska sätta igång och träna två dagar i veckan. Ska bli spännande, de gånger jag faktiskt har tränat regelbundet, mer än promenader, så har det aldrig varit på något gym utan hemma. Jag lyckades även få Fredrik intresserad. Han har alltid tränat på campushallen men det här stället ligger inne i stan och var faktiskt lite billigare så han kände att det kunde vara värt att prova. Sen är det ju roligt att kunna träna tillsammans även om vi säkert inte kommer att träna likadant. Bra att kunna sporra varandra när man känner sig osugen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0