Början

Jag känner mig riktigt taggad efter att ha fått en genomgång av gymmet i sporthallen. Killen som instruerade var trevligt och det var bara att vi hörde av oss om vi ville ha en genomgång av det andra gymmet. Bra för mig som känner mig lite osäker bland alla maskiner, men det ska bli lite roligt, de är ju lite spännande.

Tror faktiskt att det kan bli roligt! Det var nog bra att vi bestämde oss för sporthallen. Då får man tillgång till två gym, ett i sporthallen och ett i simhallen, som är mer konditionsinriktat, och sedan ingår det även tillgång till simhallen (som bla är äventyrsbad). Helschysst att träna och sedan kunna gå ner och simma, jag som älskar att vara i vatten. Den enda jobbiga är när man ska ta sig hem eftersom man börjar med uppförsbackar, kommer nog kännas lite tungt där i början.

Nu när jag har betalat pengar för ett årskort är det bäst att jag ser till att utnyttja det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0