Katt?

Jag har blivit kattbesatt!

Det hela började med att jag började prata om katter när jag var på IKEA med Carl och mamma. Carl frågade då när jag och Fredrik ska skaffa katt och då sa jag att det är svårt eftersom vi vill kunna vara hemma i Stockholm under sommaren. Då sa mamma att det är klart att vi får komma hem även med en katt. Så nu har jag suttit och tagit reda på vad en katt kan kosta att ha och olika alternativ till vad för katt man kan skaffa. Fredrik är med på det hela men eftersom vi inte har träffats något under dessa dagar så har vi heller inte kunnat prata ordentligt om det. Jag vill ha, men frågan är vad och när. Egentligen vill jag bestämma något nu men vi är ju två om det, jag är lite otålig, bara lite otålig. Tänk vad mysigt med en liten gosig kompis.

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Mysigt med djur!

Vill ni ha en kattunge? Annars vet jag en svart/vit hankatt som behöver hitta ett nytt hem.

2009-04-12 @ 23:45:46
Postat av: therése

Åh va mysigt! Hoppas ni hittar någon söting.=)

Kram

2009-04-15 @ 15:02:55
URL: http://theresejohnson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0