Lite glad

Ibland krävs det inte så mycket för att man ska känna sig lite glad. Som att en vän ringer och bjuder en på fest på valborg. Nu har jag redan lite planer men om Fredrik är sugen på att följa med ska de båda planerna gå att kombinera.

Allting rullar på. Än har jag inte så mycket att göra i skolan, beslutsteorin börjar imorgon och eftersom det inte var så mycket att läsa har det heller inte varit så mycket att göra. Databaskursen är faktiskt lite rolig, det är spännande att lära sig SQL och PHP och sitta och koda html. Jag är glad att jag valde kursen för kunskapen är inte helt onödig och det är roligt att ha en labbkurs.

Det är mycket roligt som händer i maj. Nu i helgen är det festeriskifte, nästa vecka är det KVIT, en konferans för kogvetare med forskare inom kognitionsvetenskap som håller föredrag under två dagar, helgen därefter doktorpromovering där jag ska vara marshalk och sista helgen är det styrelsekickoff. Det är bra att det är mycket roligt som händer så att man orkar med att plugga den sista tiden innan det är dags för sommarlov.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0