Kattägare!

Jag har en liten kattkille som promenerar runt i mitt hem och undersöker varje liten vrå. Just nu ligger han på mitt skrivbord och gosar med mig. Vilken underbart fin katt jag har fått tag på! Det var den första katten på hemmet som jag gick in för att hälsa på och jag fastnade direkt. Han var så kelig och go och kelade bara med mig. Resan i bilen mellan Norrköping och Linköping tyckte han nog inte var så rolig för han jamade en hel del. Här verkar han dock ha funnit sig på direkten, för han har inte varit nå rädd eller blyg, bara nyfiken och gosig.


             

Min alldeles egna Saltis!

Kommentarer
Postat av: Linnea

Men gud vilken sötis! Och så glad jag blir när jag hör att en äldre katthemskatt har hittat en ny matte, få personer tar äldre katter. Grattis till kattägandet, hoppas ni får många gosstunder vid datorn :)

2009-08-25 @ 21:28:36
URL: http://dory.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0