Singel

Det kommer att bli en annorlunda höst, bland annat för att jag nu är singel. Det var ett enhälligt beslut och det är ett bra beslut, men det känns lite tråkigt. Vi har ändå varit tillsammans i nästan tre år. Det jag är mest rädd för är nog att bli ensam, för har man en partner så har man i alla fall honom om vännerna inte finns.

Fast egentligen tror jag att det kommer att gå bra, det ligger bara på mig att vara lite aktiv och söka kontakt om det inte är någon som söker mig. En liten katt kommer att införskaffas, det hade jag iof gjor vare sig jag var singel eller inte för det har jag alltid velat ha. Så snart jag har varit på min kusins bröllop nästa helg så blir det till att ge sig ut på kattjakt. Det kommer att bli mysigt att få lite sällskap i lägenheten för det blir lite konstigt att bo själv.

Kommentarer
Postat av: Linnea

Lycka till med kattjakten! Du ska se att den kommer att bli alldeles finemang, den här hösten. Pip om du har lust att ut och promenera, fota eller bara snacka skit :)

2009-08-13 @ 22:06:24
URL: http://dory.nu
Postat av: Mikaela

Det blir nog bra ska du se.

Man kan göra saker som singel som man inte kan göra annars. Ta tillfället i akt och göra saker som DU vill göra. Du behöver inte kompromissa med någon.

Kram

2009-08-15 @ 19:02:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0