Små saker

Ibland krävs det inte så många ord för att man ska känna sig glad. Två gånger idag har jag fått höra och läst s aker som har gjort mig på glatt humör. Tack Linnéa för din kommentar, någon att promenera eller prata med är aldrig fel :)

Idag fick jag äntligen låset bytt så nu har jag fått undan lite mer saker ifrån lägenheten och det är lättare att ta sig runt här, nu har jag faktiskt en fri gång mellan alla rum.

Verkligheten har satte igång lite när det första styrelsemötet hölls idag. Glömde bort att jag skulle fixa lite underskrifter till protokollen som jag hade skrivit ut men får väl skylla på att ledigheten har gjort min hjärna lite förslappad. Sen har jag även hunnit med min första träning på gymmet. Det var riktigt skönt att få komma igång och gick lättare än jag trodde att det skulle göra. Däremot gick det inte lika lätt när jag skulle cykla till mötet, känns som om det nästan bara var uppför och benen var möra efter träningen.

Imorgon ska jag unna mig en riktig lyxfrukost. Det blir scones, fikonmarmelad, ost och te i min fina tekanna. Det tror jag blir en bra start på lördagen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0