Svartan

Gårdagen började med grötfrukost kl 8 på morgonen tillsammans med festeri och fadder i ifrån mitt år. Vid 9 var det sillfrukost tillsammans med alla pateter (gamla festerister och fadderister) och spritrunda i Vallaskogen. Dagen avslutades med Utediscot. En galen dag helt enkelt. Jag hade det jätteroligt men det är nog tur att svartan bara är en gång om året.

Idag har jag bara tagit det lungt, trots allt i går så har jag mått ganska bra. Den obligatoriska förkylningen verkar ha hoppat på mig nu, det kände jag redan igårkväll men det är väl bara att acceptera och härda ut. Känns lite synd för träningen bara, jag som har kommit igång så bra. På eftermiddagen fick jag besök av Mimi och Lotta som hade med sig fika. Det blev lite trevligt prat och sen en gemensam mathandling på Willys. Alldeles lagoma aktiviteter dagen efter svartan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0