Träningen

Under sommaren så har jag lagt träningen helt på hyllan. Som vanligt var min tanke när sommaren började att jag skulle försöka vara aktiv men det la jag ner ganska fort. Rört på mig har jag helt klart gjort, jag målade ju ändå ett helt hus själv, men ingen "riktigt träning" blev det av.

Det har dock medfört att jag byggde upp ett stort sug efter att träna och lovade mig själv att nu den första tiden som jag är Linköping och bara är ledig så jag jag träna för fullt, vilket för mig innebär varannan dag. Det har jag också lyckats med sen i torsdags då jag kom ner. Idag var faktiskt den dag som det kändes tyngst på gymmet, det kändes att musklerna har fått jobba mer än vad de är vana vid. Men det är bara skönt. 

Det har blåst förfärligt mycket de senaste dagarna vilket inte är roligt när man ska ta sig fram på cykeln, men jag känner mig stolt över mig själv när jag idag på väg hem från träningen trampade i hårdare när vinden blåste i mer istället för att slå av på takten. 

När jag kom hem från träningen var jag inte så sugen på att laga någon mat men eftersom jag har bestämt mig för att inte vara lat så svängde jag ihop lite kyckling med pasta. Det fick bli ett hopkok av det jag hade hemma eftersom jag inte hade de ingredienser som krävdes för receptet jag från början hade tänkt följa. Det bidde gott i alla fall.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0