Lättnad!

Nu har jag fixat både exjobb och handledare och det känns riktigt bra! Exjobbet blir en användarstudie av en del ett verktyg för offentliga upphandlingar som för tillfället är väldigt oanvändbart och handledaren blev den jag ville ha. Ibland har man flyt.

Företaget som jag ska göra arbetet åt vill verkligen ha hjälp med det här vilket helt klar är roligt. Det betyder att gör jag ett bra jobb så kommer de att använda sig av mina förslag för att göra om systemet, ett system som används av bland annat kommuner och stora företag här i Sverige. Lite press har jag allt på mig, men det är nog bara bra, jag kommer att vara sjukt motiverad till att göra ett bra jobb.

Igår passade jag på att vaccinera mig, jag var lite rädd för att bli dålig idag eftersom väldigt många av de jag känner som vaccinerat sig har blivit mer eller mindre dåliga dagen efter sprutan, men jag har inte märkt av något mer än lite ömhet i överdelen av armen.

Dagen har ägnats åt iPhone-labbande. Vi tar oss frammåt men man kan ju inte påstå att vi har full koll på vad vi håller på med, även om det blir lite klarare för varje gång. Vid fyra gav vi upp eftersom vi inte ville risker att förstöra något som faktiskt funkar. Jag tog mig snabbt hem (kallt ute) och lagade en väldigt god indisk gryta med blomkål och squash. Riktig må bra mat.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0