Snörvel

Igår började det rinna ur näsan och nu är förkylningen är här. Fick den fina frågan "du går väl inte runt här med svininfluensan" idag när vi satt och labbade och jag precis hade snytit mig. Svaret på den frågan blev "då skulle jag nog inte gå omkring här" men jag borde nästan ha frågat "ser jag så hemsk ut". 

Nä det är ingen större fara, bara lite trött och en allmän känsla av förkylning i kroppen och man får väl skylla sig själv om man har det roligt. 

Det har varit mycket den här veckan. Söndagens middag med styrelsen var väldigt rolig och lyckad men resulterade i få timmars sömn. På tisdagsmorgonen då jag verkligen ville få sova de timmar jag kunde blev jag väckt av att grannarna spelade förfärligt hög musik kl 6 på morgonen. Dagarna har varit ovanligt fyllda, bara för att jag i söndags sa att jag hade det lungt just nu. I kursen Interaktionsprogrammering ska vi skapa en applikation till iPhone och den här veckan har vi suttit med förberedande labbar för att få lite kläm på programmeringen. Eftersom ingen av oss kan språket har det blivit en del sittande med det i veckan. Men i morgon kan jag ta det lugnt på förmiddagen eftersom vi inte ska ses förrän efter lunch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0