Tisdag

Sitter just nu med både katten och datorn i knät. Saltis hade väl tröttnat på att ligga ensam på brorsans rum och kom därför till vardagsrummet där jag satt. Han låter sig inte hindras av att det inte finns plats i mitt knä utan kliver upp och hoppas på att jag ska göra lite extra utrymme åt honom. Med tanke på att det inte är så varmt inne idag så får han gärna ligga i mitt knä och värma upp mig lite.

Gick nyss ut för att sätta på motorvärmaren i bilen men det var inte det lättaste. Eftersom det har varit riktigt kallt idag, - 11 grader, så hade det frysit lite här och var men jag fick tillslut upp passagerardörren och kunde sträcka mig över och få upp bakluckan där jag har sladden till värmaren. Förhoppningsvis har det tinat upp lite lagom till att jag ska iväg.

Nyår närmar sig men jag kan inte påstå att jag ser fram emot dagen, har ju inget att roa mig med. Blir troligtvis hemma med föräldrarna och jag hade gärna gjort något annat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0