Förändring förnöjer

I fredags blev det en ny kortare frisyr. Först hade jag bara tänkt fräsha upp min dåvarande frisyr men under lunchen kom jag fram till att jag vill ha förändring och bad om en kort tuff frisyr. Jag känner mig jättenöjd, helt klart roligt att testa att ha det lite kortare. Det var lite jobbigt när vi var till Norrköping igår och mössan åkte av och på eftersom håret då gärna ställde sig åt alla möjliga håll och jag såg ganska rolig ut i håret när jag vaknade i går och idag. Men det är sånt som man får tåla.










Helgen har gått så fort. I går var jag och Fredrik till Norrköping. Vi kikade lite i affärer, men shoppade inget, tog en fika och åt en god pizza. Idag spenderade jag förmiddagen i sektionsrummet och rensade i arkivskåpet och sedan var det lunch och mathandling och lite pluggande. Just nu längtar jag som en galning till nästa söndag då ett gäng ska åka till Romme över dagen och åka skidor. Det var flera år sedan sist så det ska bli riktigt, riktigt roligt. Sen ska jag försöka lära Fredrik att åka skidor också, får se hur det går. Vet inte riktigt hur bra lärare jag är när det gäller sådant.

Kommentarer
Postat av: Mikaela

verkligen snyggt!

2009-02-18 @ 13:52:18
URL: http://mikaaaelaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0