Mycket

Just nu är det ganska mycket att göra. Inte så mycket att jag inte hinner med men så mycket att jag känner att det är svårt att veta vad jag ska göra och känna lust för att ta tag i något. Det är två rapporter som ska skrivas, den enda tillsammans med en kompis och den andra ensam. Det som är skönt är att ingen av rapporterna ska vara särskilt långa men det är lite otydligt hur de båda verkligen ska se ut. Utöver det är det en stor seminarieuppgift som ska vara klar tills nästa vecka. Jag har planerat att bli klar med ena halvan den här veckan, men det är inte lätt. Det är så luddigt och dåligt med information. Att det är flera olika saker som ska göras gör att jag känner mig lite splittrad, vet inte riktigt var jag ska börja. Jag har heller ingen större lust till att ta tag i något heller, även om jag gör det. Det är väl tur att man har den där ligga gubben i bakhuvudet som säger åt en att man faktiskt måste göra saker även om det känns tråkigt och jobbigt ibland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0