Träning och hål

Att träna när man har träningsvärk är inte alltid en bra idé. Jag var på Bodypump för första gången i måndags med en kompis. Det resulterade i lite träningsverk som höll i sig till onsdagen. Men eftersom jag hade bestämt mig för att träna på gymmet så åkte jag iväg och tränade. Det gick bra, var ingen större vara med musklerna. Däremot tyckte de inte att det var lika roligt några timmar senare. När kvällen närmade sig blev de lite stelare och lite ömmare. Jag har lite träningsvärk idag med men inte lika farligt som igår, som tur är.

Något som är riktigt irriterande är att jag har punka på cykeln. Min fina cykel har fått punka för första gången på sex och ett halvt år. Helt platt var däcket när jag kom ut i morse. Jag vet inte hur jag ska fixa det, har aldrig bytt däck och det är ju inte världens lättaste cykel att byta däck på har jag förstått eftersom det är en massa växlar och skit ivägen. Morr säger jag bara, morr!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0