Trötter

Just nu hade det varit väldigt skönt att krypa ner i sängen, under täcket. Läsa något bra eller titta på något underhållande en stund och sedan få somna. Jag känner mig riktigt trött, känns som om jag har varit det hela dan. Ville inte kliva upp sängen i morse trots att klockan var nio när den ringde. Förmiddagen spenderades på gymmet och det gjorde mig inte piggare, jo kanske i huvudet men knappast i kroppen. Sen blev det inte middag förrän halv åtta eftersom jag och några kompisar var till Hjärta till Hjärta (second hand). Varmt och mjukt vill jag ha det, men Fredrik skulle nog undra om han kom hem från jobbet och jag låg i sängen och halvsov.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0