Middag och annat kul

Nu har jag haft två riktigt roliga kvällar i rad. I torsdags var det kravall som tack vare härliga vänner blev riktigt lyckad och igår var det parmiddag. Jag hade det jätteroligt och jag tror nog att även de andra hade det. God mat lyckades jag laga. Bruschetta till förrätt, parmesanfylld kycklingfilé med kronärtsskockor och pasta till varmrätt och tiramisu med Baileys till efterrätt. Tiramisu har jag bara ätit en gång förut och aldrig lagat det själv så det var roligt att testa att göra och att det blev så lyckat.





Det togs väldigt många bilder, lite drygt 100. Med tanke på hur sent vi började fota så är det inte så konstigt att majoriteten av bilderna var lite suddiga. Förutom att vinna när vi spelade kort, pratade jag en hel del jakt, mycket roligt att hitta någon med samma intresse.

Ikväll blir det lugnt, efter att ha sovit väldigt lite de två senaste nätterna så tror jag att jag kommer att behöva det. Film och något gott att knapra på passar mig perfekt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0