Billigt värre

Om man är lite tålmodig så kan man ibland ha lite tur. Jag och Fredrik var en sväng till IKEA och IKANO-huset för att köpa en skrivbordsstol till honom och kika lite i affärer. Jag hade inte tänkt att köpa något fast det fanns en del fint som lockade men det var en butik som jag bara var tvungen att kolla. Det är nämligen så att jag innan jul hittade en tröja som jag blev förtjust i, en längre ljusblå kofta. Det vara bara det att den var lite för dyr för att jag skulle vilja lägga pengar på den, 500 kr. Så sen jag såg den har jag hållt lite koll när jag har varit i närheten av affären som säljer den för att se om den skulle komma på rea. Idag så fanns den på rea, 50 % till och med. När jag provade den visade det sig att den hade ett litet hål uppe vid kragen men det tänkte jag att jag kunde fixa enkelt så jag visade hålet för kassörskan och fick tröjan för 70 % istället. Inte helt fel.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0