Gott

Jag och ikeas måttsatser kommer inte överrens. Nu har jag haft sönder mitt andra mått, det första var skaftet på matskeden och nu skaftet på decilitermåttet när jag skulle ta mjöl ur påsen. När det gick sönder höll jag på att baka lite hallonmuffins, av hallon som jag plockade i sommras. Tror att det kan bli riktigt mumsigt. Blir lite Godmorgon juicen med apelsin och hallon till, den är verkligen sjukt god, synd bara att den är så fasligt dyr.



När jag ändå lägger in bilder måste jag visa den fina och goda pizzan som jag och Fredrik gjorde en helg. Hittade receptet i DN. Är lite annorlunda än vanlig pizza eftersom det är smaksatt creme fraich, istället för tomatsås. Det gottiga som ligger på är bresola, ruccola, solrosfrön, cocktailtomater och koronärtsskocka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0