Onsdag

Oj vad trött jag känner mig just nu. Blev träning i förmiddags, riktigt skönt var det men det kändes att jag har varit förkyld och inte tränat på ett tag. Träningskläderna funkade väldigt bra, satt kvar där de skulle till skillnad från de förra. Sen såg jag ju riktigt snygg ut i dem också!

När jag kom hem åt jag lunch och svängde sedan ihop en bröddeg. Under tiden den jäste blev det en timmes bad i badkaret. Var så länge sedan jag badade sist så kände att det var dags att uttnyttja den lediga tiden. Ikväll, efter att jag har lagat och ätit lite god kycklinggryta, blir det glasstårta tillsammans med några ur mitt gamla festeri. Mysigt värre ska det bli.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0