Oväckbar

Jag sov verkligen som en stock inatt. Vaknade inte alls när Fredrik kom hem vid halv två och kröp ner i sängen och vaknade inte heller när han senare under natten var uppe på toa. Tio timmars välbehövlig sömn blev det, men nu måste jag erkänna att jag är trött igen. Går nog dock att härleda till träningen som jag kom hem ifrån för en timme sedan.

Imorgon är den första kursstarten, Risk- och olycksanalys är det som sätter igång. Tror att det kan bli riktigt bra, eftersom jag tror att det är människor i komplexa system som jag vill arbeta med så är risken en bra kurs att läsa. På onsdag startar Kommunikationsanalysen, har inga höga förväntningar på den eftersom jag vet vem som håller i den och att han inte är så bra, dock ska denna kurs vara lite annorlunda än de andra som han håller i. Det ska bli mycket roligt att få börja med nya kurser, har längtat lite efter det, att få börja med något nytt, lära sig något nytt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0