Sista momentet

Imorgon är det redovisning av BIKS-rapporten. Det ska bli skönt att få avsluta kursen och få börja med något nytt. Känner mig ganska så redo inför den, kan inte allt jag ska säga utantill men klarar mig bra om jag får titta på slidsen. När vi övade tillsammans idag tog det mycket längre tid än vad det borde så vi fick alla kapa en del vilket inte kändes helt fel. Presentationer är ju inte det jag tycker är roligast direkt.

Efter morgon ska jag bara göra roliga saker resten av veckan. Har bestämt mig för att jag ska vara frisk nog för att orka börja träna imorgon, tänkte baka lite gott bröd, pyssla och fixa lite här hemma som jag inte har orkat göra än. Sen hoppas jag att något mer kul dyker upp, var tänkt att vi skulle gå till Flamman men de som kom med idén hade missat att det inte har öppnat än..

Nu sitter jag inbäddad i filtar och ser på guldbaggegalan. Blev inte varmare av promenaden, riktigt ruggigt ute, småregning och trist.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0