Semester

Nu blir det "semester" i några dagar. Imorgon ska jag och Fredrik till grönalund med några vänner och på söndag tar vi bilen  upp till Jämtland och pappas jaktstuga. Där ska vi spendera 5 dagar, det blir förhoppningsvis lite fjällvandring, besök i Östersund, en titt på Hoverbergsgrottan och Hoverberget och tid för bara ta det lungt och njuta av naturen och varandra. Eftersom det bara är jag som har körkort så får det bli mycket pauser så jag håller mig pigg hela vägen, har aldrig kört så lång sträcka själv men jag tror inte att det ska vara några problem vägarna uppåt är ganska trevliga att köra på. Jag har laddat upp med två ljudböcker som vi kan lyssna på i bilen upp om det blir tråkigt och inte finns något roligt att lyssna på på radio. Jag hoppas bara att det inte blir allt för dåligt väder, just nu verkar som det kan bli regn de första dagarna och det vore ju lite tråkigt, vill ju inte bara sitta i stugan eftersom den är miniliten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0