En hel del

Jag undrar om min kropp inte börjar känna av det som hjärnan känner just nu, att det är mycket att göra. Både förra veckan och den här veckan har jag sovit oroligare än vanlig och haft lite svårt att somna. När jag var hemhemma i helgen sov jag dock väldigt bra och hade inga som helst problem med att somna.

Målet är att jag ska bli hel klar med komanalysrapporten den här veckan, gärna innan helgen för då slipper jag jobba med den då. Men sen är det ju riskrapporten som kräver uppmärksamhet också, och några artiklar till riskseminariet som ska läsas och skrivas om. Blä, blä, blä. Just nu vill jag bara bli klar med dessa kurser, även om risken har varit väldigt intressant.

Nu när jag skulle sätta mig framför tvn och ta det lite lungt så fungerade den inte. Antagligen dumma comhem som krånglar. Inte för att det var något speciellt som jag skulle se utan bara för att det hade varit skönt att få sitta och slötitta lite för nu är jag trött på att plugga för idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0