En sak färdig

Nu är jag faktiskt färdig med komanalysrapporten. Ska bara korrläsa den lite, kanske skriva till lite i inledningen och fixa en bra titel, Gester är lite väl luddigt. Känner mig hyffsat nöjd, det skulle inte vara någon djupdykning så jag tror att jag har hållt mig på en lämplig nivå. Det har faktiskt varit ganska roligt att skriva arbetet. Den blev väldigt luftig men det är för att jag har en massa transkriptionsutdrag i resultatdelen och de tog mycket plats när jag skulle ha med gester också.





Det gick visst inte så bra för mig när jag skulle byta däck och slang på cykeln igår. Hade punka i fredags igen när jag skulle cykla till campus så då fick jag ta bilen dit, första gången på dessa tre år faktiskt. Det visade sig att jag hade varit lite hårdhänt. Eftersom jag inte vet hur man ska ta av bakdäcken när det är en massa växlar och skit där och fick jag slita en del för att få av det gamla däcket och få på det nya. När jag skulle cykla iväg till boxträningen igår kväll så visade det sig att kedjan inte längre satt där den skulle så jag fick ta mig dit med bilen istället. Det är tur att man har bil i såna situationer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0