Kursslut

Sådär jag, nu är risken och kommunikationsanalysen färdiga. I förrgår lämnade jag in komanalysrapporten och idag så hade vi redovisnin i risken. På tisdag  börjar databaskursen men då är jag i Stöten så jag har faktiskt redan startat med den. Jag missar tre hela föreläsningar så det är lite att läsa så jag hänger med. Sen har jag även börjat på projektet som vi ska arbeta med under hela kursen, skapa en hemsida med en databas i. På fredag nästa vecka ska vi ha gjort det första delprojektet och det är ju skönt att ha gjort så mycket som möjligt innan vi åker till Stöten för då lär man inte vara lika sugen på att plugga. Jag kände mig inte så positiv till databaskursen innan, det var en kurs som jag hade valt för att det inte fanns så mycket att välja på. Men nu när jag har läst lite i boken känner jag mig klar mer positiv. Tror det kan bli bra om jag bara klarar av programmeringen.

Efter redovisningarna blev det lunch hemma och sedan promenerade jag och Fredrik in till stan och gjorde lite ärenden innan vi begav oss hemmåt igen. Snöigt värre är det här, det var riktigt jobbit att cykla till campus i morse eftersom det snöade så häftigt. Ikväll blir det tacos och mys framför någon film.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0