Lugn lördag

Vilket härligt väder det har varit idag! Solen har varit framme och temperaturen har legat runt 10 grader. På eftermiddagen passade jag och Fredrik på att njuta lite av vädret genom en promenad till Biltema, 40 min dit och 40 min hem. Mycket skönt var det. Annars har jag latat mig hela dan. Jag har inte haft något som jag har varit tvungen att göra, varken plugg eller här hemma så latandet har varit helt utan dåligt samvete. Nu är jag mätt och belåten av en mysig raclettemiddag. Senare ikväll blir det chips och kanske lite Robinson, är lite sugen på att se hur det är i år när tv 4 har tagit över. Om det inte är så underhållande blir det en film.

Nu är det bara en vecka kvar tills vi åker till Romme, jag, Fredrik och Lotta. Det ska bli jätteroligt, fem dagar borta ifrån Linköping och tre hela dagars skidåkning för nästan inga pengar alls eftersom det vara halva priset på stughyran för studenter. Det var några år sedan jag var på en riktig skidsemester så jag längar verkligen. Tror vi kommer att få det riktigt bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0