Punka, igen!

Ibland blir man trött, riktigt trött. När man får punka för tredje gången på två veckor då undrar man vad det är för fel, vem är det som har något emot mig. Sist var jag ju duktig och kände igenom hela däcket, inget där, inte ens skit hittade jag, och en helt ny slang köpte jag istället för att laga ifall det var gummit som blivit lite gammalt.

Jag hade lite tight planering idag eftersom jag ville hinna plugga till max, träna och gå på styrelsemöte. När jag var på väg hem från träningen, åkt över vägen vid McDonalds så kände jag hur det började gå trögt att trampa och självklart var det tomt i bakdäcket. Så det blev till att gå den sista biten, strunta i att dusha och byta om och ta med sig datorn och bege sig till styrelsemötet. Kände mig inte så fräsh när jag kom dit men det var ju ingen som klagade ;)

Sen är jag i alla fall lite glad, för middagen igår kunde inte ha blivit mer lyckad. Det var första gången jag gjorde stek och den blev rikitgt god. Perfekt färg och smak!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0