Långhelg

Jag har några troligtvis riktigt roliga dagar framför mig. Imorgon kväll ska vi i styrelsen åka i väg på kick-off till vicechefens lantställe i närheten av Katrineholm. Där kommer vi vara till lördag eftermiddag och visionera om styrelsens framtid och komma varandra närmare. Har vi riktig tur blir det fint väder så vi kan bada, det hade varit riktigt skoj. På lördag kväll är Fredrik och jag sedan bjudna på middag hos några vänner och det ser jag verkligen fram emot. Härligt med lite uppiggning nu på sluttampen.

Det är bara imorgon och nästa vecka som jag och Fredrik har på oss att få klart databasen och det känns som lite lite tid eftersom vissa moment verkar ta ganska lång tid för oss. Det är svårt att avgöra hur lång tid det vi har kvar att göra kommer att ta eftersom jag inte riktigt har en full uppfattning om vad vi ska göra. Sen är det nog snart dags att börja tentaplugga eftersom databastentan närmar sig den med. Hemtentan i beslutsteorin har jag ingen aning om när jag ska skriva, vi har inte fått någon information alls om den så vi får se, förhoppningsvis är den inlämningen senare, även om det är lite surt att jobba med den är ledigheten egentligen ska ha börjat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0