Supertrött

Det var en tuff förmiddag, upp kvart i sex och åkte hemmifrån kvart i sju. Två var jag hemma igen och hade inte fått i mig något mer än en banan sedan frukost. Så jag var lite trött när jag kom hem och är det fortfarande, tror inte att det skulle vara några problem att somna just nu.

Jag ser i alla fram emot morgondagen. Min uppgift är att leda fakultetshuvudet för filosofika fakulteten i processionen. Fakultetshuvudet består av hedersdoktorerna och de högst uppsatta i fakulteten, fint folk alltså. Jag måste se till att de står på rätt plats i ledet och sätter sig på rätt stol på scenen. Det kändes lite småläskigt i början men efter att ha fått öva så tror jag att det ska gå bra, jag har ju liten foton jag kan kika på så jag hittar rätt personer.

Ikväll blir det lungt, Fredrik och jag tänkte göra egen pizza och kanske se på någon film. Det är precis vad jag behöver ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0