Utekravallen

Nu har det varit KVIT (kognitionsvetenskaplig konferens) i en och en halv dag med massa intressanta föreläsare. På torsdagskvällen var det en mycket trevlig sittning på Platå, det var roligt att vara på ett annat ställe och se något nytt och äta lite annan mat.

Igår skulle KVIT avslutas med en grillning och på kvällen var det utekravallen som jag hade planerat att gå till. Lagom till att grillningen startar så börjar det regna. Det fanns inget tak och inga partytält (som på min tid) så det var bara att sätta sig under några träd och hoppas på att det skulle gå över, det gjore det dock inte. Det regnade och det regnade. Grillningen blev inte så lång och eftersom vi var några som inte var så sugna på att gå på den stora förfesten reda då så begav jag och Lotta oss hem till henne och tog på oss mjukiskläder och hade det lite skönt i hennes soffa. Lagom till pizzabeställningen fick vi sällskap av Regina och Mimi och tillsammans såg vi till att komma i stämning. Vid nio begav vi oss sedan mot Ryd och förfesten. Turligt nog hade det då slutat regna och det var uppehåll ända tills Stad i ljus spelades på kravallen och det var dags att gå hem. Jag hade verkligen en jätterolig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0