Eländigt

Eländig kände jag mig verkligen när jag kom hem efter tjejfikan. Klockan var strax efter 8, jag hade inte ätit något mer än ett äpple och lite banankaka sedan lunchen vid 12 och jag var kall och blöt eftersom det regnade ute. Nu har jag fått mat i magen och suttit lite i soffan och tagit det lugnt men värmen har jag inte lyckats få upp ordentligt än och det är nu jag önskar att jag hade någon som kunde komma hit och värma upp mig. Men, men, jag får nöja mig med en filt ikväll.

Sen känner jag mig irriterad på mig själv. Jag vet inte om jag gjorde rätt när jag gjorde som infallet sa åt mig att göra, men det kanske är en risk man får ta ibland. Även om det är lite frustrerande får jag ta och ge mig till tåls tills imorgon. Fast det är lite dåligt med tålamod just nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0