Fredagsmys

Ibland är det bra att vara självkritisk, för det känns så mkt bättre när man får reda på att man har lyckats. Inte gick det dåligt för mig med designuppdrag två, jag nådde ju upp till nivå tre precis som jag ville! Det är inte helt fel att få höra att man lyckas med saker, inte helt fel.

Denna fredag har varit riktigt härlig. Lite plugg under dagen, fika hemma hos mig med tjejerna och sedan middag med brorsan. En riktigt mumsig middag dessutom, älgfärsbiffar med kantarellsås (såsen blev helt perfekt, om man får skryta) och klyftpotats. Middagen efterföljdes av två filmer, The brothers Bloom och Echelon Conspiracy. Den första en riktigt bra, lite annorlunda komedi och den andra en action som faktiskt var över förväntan.

Nu har jag svängt ihop lite bröd som ska stå i kylen och jäsa över natten och imorgon blir det nybakt bröd till frukost. Det tror jag blir en bra start på lördagsmorgonen.

Jag måste säga att jag mår riktigt bra för tillfället!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0