IKEA på en torsdag

Tittar man på skylten som var vid utgången så bekräftar den bara det jag precis hade märkt, att det är ett väldigt bra val att gå på IKEA på en torsdagskväll. Kanske speciellt en torsdagskväll innan löning. Det var lugnt och skönt, inga att trängas med och ingen kö till kassorna (eller i alla fall inte till själbetjäningskassan).

Jag hade inte planerat att åka dit så jag hade inte hunnit fundera igenom vad det var för något som jag egentligen behövde förutom en hylla till köket, men jag lyckades i alla fall komma hem med lite nya nyttiga saker. Bland annat en rejäl mängd väremljushållare som har placerats ut på min bokhylla. Man behöver mycket ljus i såna här ruggiga tider.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0