Lånpromenad

Idag fick jag gott om motion. Jag skulle träffa en gamma kompis som jag inte har träffat på länge och eftersom hon inte hade så mycket tid över eftersom hon tentapluggade sa vi att vi skulle ta en promenad. Vi träffades vid Lillsjön och bestämde oss för att ta en längre runda runt Örnässjön så vi hade gott om tid att prata. Ingen av oss hade riktigt koll på exakt vilka stigar vi skulle gå på så det blev en lite längre väg en den vanliga vägen som går runt sjön. Två timmar tog promenaden men det gjorde verkligen inget för vi var inte tysta en minut. Vi fick båda en chans att prata av oss ordentligt och uppdatera varandra om våra liv. En väldigt trevlig promenad var det och det var roligt att få prata med någon från förr, som inte är kogvetare och del av mitt Linköpingsliv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0