Lördagsaktiviteter

Jag har haft en skön lördag idag. Klev upp vid nio och åt frukost och tog det lungt fram till halv tolv då jag begav mig till sporthallen för att träna step och core tillsammans med Erika och Lotta. Jag var väldigt peppad och sugen på att träna och det var ett roligt pass. Eftersom jag skulle gå på stan efter träningen dushade jag på gymmet och upptäckte att jag hade glömt min bh hemma. Det var precis den jag hade tänkt att jag inte fick glömma, men stoppade visst in den i garderoben istället för i väskan när jag plockade runt hemma.

Jag känner mig inte så bekväm utan bh men eftersom jag ändå hade tänkt att titta efter en ny så fick det bli det första jag gjorde efter att ha lunchat med Lotta. Otroligt nog hittade jag ganska snabbt en som passade bra. Hittade lite fina saker, bland annat en kjol som jag spanat på flera gånger förut och tyckt varit fin som nu såldes till halva priset. Då kunde jag inte låta bli att slå till, även om det inte var en kjol som jag var ute efter. Dock hann jag inte med alla ärenden som jag hade tänkt mig.

Eftersom jag inte hade några planer för kvällen bjöd jag hem brorsan på middag. Vi svängde ihop fläskfilé med klyftpotatis och kantarellsås och tittade på film.

En bra dag som jag tänkte ska följas av en minst lika bra söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0