Småklantigt

Där fick jag. När jag kom hem och låste dörren efter att ha varit iväg och köpt mig lite godis tänkte jag "vad skönt, nu behöver jag inte gå ut nå mer idag, nu har jag gjort mitt". Några minuter senare när jag ska ställa mig och laga till lasagnen kommer jag på att jag inte har några lasagneplattor. Utan lasagneplattor blir det inte mycket till lasagne så det var bara att hoppa på cykeln och vara glad över att det inte är så långt till närmaste affär. Synd att jag inte hade kunnat tänkt på det tidigare, när jag ändå var ute och cyklade tidigare.

Idag har jag hunnit med både att tvätta och städa lägenheten så imorgon kan jag ta mig en riktigt lugnt och skön söndag. Ikväll blir det nog bara jag och katten och nån film, men det känns ganska skönt för det var ett tag sedan. En hel kväll utan några måsten.



Kvällen middag, vegetarisk lasagne med hemmagjord
pizzasallad




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0