Torsdag

Onsdagen sittning blev lite smått surrealistisk, det var läskigt hur mycket vissa förvandlades när klädde ut sig till det motsatta könet. Jag hade en rolig kväll, tänk att få stå i baren utklädd till kille med två "tjejer" på vardera sida som håller om mig. Inte helt fel.

På måndag är det redovisning av gruppprojektet i interaktionsdesignen. Lyckas vi fixa till designdagboken så kommer vi att få en trea. Vår lärare var väldigt imponerad på handledarmötet igår vilket helt klart var upplyftande men vi ska ju inte sticka under stolen att vi själva också är ganska så nöjda med vad vi har åstadkommit.

Om en stund ska jag iväg med Lotta på djupvattensträning. Blir mycket träning nu i slutet av veckan om jag gör som jag planerat. Var på gymmet igår, tänkte mig gymmet imorgon och functional moves på söndag. Hade inte varit helt fel om jag hade fått till det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0