Vardagsfest

Måndag, vinkväll med styrelsen. Tisdag, sittning. Vilka underbara aktiviteter att starta veckan med! Gårdagskvällen var väldigt rolig, blev kanske lite mycket vin men i alla fall inte så mycket att jag inte tog mig upp i lagom tid för att hinna till lektionen kl 10. Vilket är huvudsaken. Det känns roligt att inte behöva lämna styrelsen än på ett tag nu när det inte fanns någon som ville ta över min post. Sittningen ikväll har temat crossdress och jag har lånat cowboyispirerade kläder av min käre far. Insåg nu när jag tog fram dem att jag nog kommer se lite rolig ut eftersom det mesta är ganska mycket för stort.

Nu ska jag ta och packa väskan med utklädningskläderna och bege mig hem till Lotta för lite förfest. Mera bob åt folket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0