Äntligen fredag

Nu är jag äntligen hemma efter en heldag på campus. Tredje dagen i rad som jag har varit på campus till kl 8 och idag var det klart tyngst, har kännt mig seg i huvudet hela dagen. Lite beror det nog på att jag inte kunde somna igår kväll, låg och tänkte på en massa annat istället. Nu är jag i alla fall nästan färdig med mitt designuppdrag, bara lite småpill och en sidas text som ska skrivas och det tror jag att jag kan spara tills på måndag.

Functional Moves igår tog verkligen rejält på mina ben. Jag har rejäl träningsvärk i framsida lår, rumpa och höger vad (måste ha spännt mig lite extra där eller nått). Det var ett roligt pass som jag helt klart ska gå på igen. Det känns bra med lite variation med gymträningen. Jag var väldigt trött och osugen på att träna när jag gav mig av innan åtta men när jag kom hem hade jag ett stort leende på läpparna och kroppen kändes rejält igenomkörd.

Kommentarer
Postat av: M

Visst är Functional Moves kul OCH ger en jäkla träningsvärk på köpet;) Körde för 2:a gången igår och idag känns det kan jag lova!

2009-09-17 @ 12:58:51
Postat av: Tove

Jepp det är det :) Fick dock inte lika rejäl träningsverk nu efter min andra gång, bara lite i låren.

2009-09-19 @ 12:20:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0