Fest hela helgen

Humöret är på topp trots att katten väckte mig tidigare än jag kanske hade velat. Igår var det Lisas 25-års fest. Några vänner började kvällen med en god middag innan vi drog vidare mot festen. De flesta hade tänkt sig en lugn kväll men trots det var vi de sista som gick hem. Jag skrattade så jag fick tårar i ögonen när vi cyklade hemmåt.

Idag blir det inte mycket nytta gjort. Tanken var att jag skulle ha städat här hemma men det verkar jag inte hinna med. Jag ska möta upp några kompisar för lunch och sedan bär det av till stan för att se på hockey. Jag kan ju inte påstå att jag är någon hockeyälskare men det var studentpris och jag går mest för sällskapet. På kvällen blir det sedan inflyttningsfest och det ser jag fram emot.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0