Födelsedagen

Jag fick en riktigt härlig dag igår! Började morgonen med god frukost med nybakt bröd. Åkte sedan till Sollentuna centrum med mamma och kikada i affärer och åt lunch. Jag fick välja en tårta från bageriet som vi tog med oss hem och åt till fikat. Jag blev skjutsad till stationen där jag mötte upp Emelie och tillsammans begav vi oss till söder och Priyanka. Eftersom det var några år sedan vi sist var där gick vi åt fel håll men kom till slut rätt. Priyanka bjöd på en god middag och det var mycket trevligt att träffa tjejerna igen. Vet inte hur länge sedan det var sen jag träffade Josefin och Alexandra senast. Det var en mycket trevlig kväll. Promenaden hem genom skogen var lite spännande. Det var väldigt mörkt, ganska mycket is och på de ställen det inte var is var det blött så det plaskade fint om skorna. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0