Fredagkväll

Det är fredag! Jag sitter nöjt framför datorn och lyssnar på (och sjunger till) Maia Hirasawa. Jag har ätit en god middag bestående av soyabitar stekta i spiskummin, chilipulver och gurkmeja, tzatziki och klyftpotatis. Jag är nöjd med dagen, klev upp i tid och hann plugga innan jag skulle in till stan och jobba kl 10. Jobbade till och med på några skisser när jag kom hem strax efter fyra. Kvällen ska jag spendera ensam i soffan, med choklad och en film, och det känner jag mig riktigt nöjd med. Får man inte det man helst vill så får man se till att man får det bra ändå.






















Jag blev lite kär i pappas kamera förra helgen och det hade inte varit helt fel med en systemkamera. Min lilla ixus är det inge fel på, den är smidig att ta med sig och tar bra bilder när ljuset är bra men en liten kompaktkamera går ju inte att jämföra med pappas


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0