Långpromenad i blåsippeskogen

Idag på eftermiddagen tog jag mig en riktigt långpromenad. I en timme och 45 minuter travade jag runt i Rydsskogen och tittade på blåsippor och vitsippor samtidigt som jag lyssnade på ljudbok, Post card killers. Det var riktigt skönt, jag kände mig skönt avslappnad, det enda som störde var att jag fick skavsår på hälen.





Jag plockade mig en bukett med vitsippor som jag ställde i ett litet glas på köksbordet. Tyvärr fick jag inte ha dem ifred någon längre stund. Ungefär en halvtimme efter att jag kommit hem och ställt dit dem hade Saltis varit där och busat. Nu får buketten stå uppe på bokyllan i rummet istället där buskatten inte kommer åt dem.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0